7 days, a life-time? No, not really...

Okej, förlåt, förlåt, förlåt! Men nu är jag tillbaka :)
Fast, igentligen har jag bra ursäkter, för hur ska man kunna skriva inlägg när man inte varit nära en dator förren kl. 19.30 och då ska man fortfarande äta, vara social mot familjen och sedan SOVA!!!
I varje fall så har vi spenderat i förrgår och igår med måla på vår vagn (den är grymt snygg) Det var intressant, och lite onormalt men vi hade kul. Och mitt rum blev inte raserat, + poäng för det ;) Men snacka om att jag var trött efter. Och alla kom rätt även fast jag inte åkte buss med dem. Fast Lisa hjälpte till med dem delen:) Men hade hon inte gjort det hade hon blivit masakerad i sömnen ;)

Annars har det varit mest nostalgiskt (stavning?) bara en vecka kvar :( Kommer sakna Högby lite (vissa lärare mer än andra, men alla lite) men kommer sakna klassen mest!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill inte gå utan er!!!!!!!!!
Sen var det vårkonserten igår, jag var inte med men den blev faktiskt riktigt bra ändå :) (Jag har inte stort ego inte). Men 9:orna var bäst :) och vissa kunde ha sätt lite gladare ut...

Nu ska jag äta snart, mamma och jag ensamma i huset, skönt det. Och så ska jag skriva en låt till Dans födelsedag.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0