Konnichiwa!

Ogenki desu ka?

Klockan 12:23 och solen skiner, kan det bli bättre? (Förmodligen, men varför inte se posetvit på det hela)
Det har inte blivit några (kloka) inlägg nu på två dagar eller så men det ska vi ändra på.
I förrgår hittade jag det perfekta stället att vara ensam på :) Det ligger ungefär 5-6 km ifrån mitt hem, men med cykel går det fort. Det är ett litet fiskeläger som ligger helt avskillt, det finns bara några sommarstugor en halv kilometer därifrån. Och fram för allt: det är jätte fint!!
Det var igentligen inte meningen att jag skulle ner dit men jag hade tråkigt och tänkte att jag skulle cykla lite så när jag kom fram till att jag inte varit där nere så ville jag kolla in det, och tur var det :)
Men på vägen hem fick jag punka... Mindre kul, så jag fick gå hem.

Jag stack dit igår igen efter att ha hjälpt till att städa hö-loftet (jobbigt) och fick inte punka :)
Annars så har jag ridit, vi testade att ha kotskydd på Miroll, men det var efter turen eftersom mamma inte tyckte det var bra att rida om han blev alldeles flamsig och orolig p.g.a kotskydden. Jag hävdade att det inte skulle spela någon roll, men det slutade med att mamma vann (jag gav upp, bråka med mamma är inget jag har lust med). Men när vi sen testade, brydde Miroll sig? Nepp, inte direkt.

Nja, nja... Sayonara! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0