Med Pavo skällande i bakgrunden skriver jag detta...

Tja!
Idag har inte så mycket hänt, mamma var orolig för mig så jag fick inte göra så mycket på förmiddagen. Snacka om att jag blev uttråkad! Men det känns bra att mamma bryr sig så mycket, jag menar, om jag hade velat hade jag kunnat legat i sängen nästan hela dagen och bara slappat (inte för att det är specielt roligt men ändå, det är inte alla föräldrar som tillåter det) Men på eftermiddagen var jag och Lisa ute och började måla lösdriften (till hästarna) jag  hade tjatat på Dan i ett år nu så nu äntligen (!) hade han fixat färg. 
Lisa och jag pratade väldigt mycket, specielt om 7:orna och 8:orna. Men också om annat :)

Och nu har jag blivit mobbad av Dan och mobbat honom. 
Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0