Sammanfattning

Okej, det har inte blivit så mycket skrivet nu på bloggen. Men inte så mycket har hänt heller, på midsommarafton var vi vid Wartes på kvällen och det var trevligt, vi spelade kubb (jag, Lisa, Arvid och Emil -Arvids vän spöade de vuxna, mamma, mormor, morfar, Kajsa) och sen åkte Edvin och senare Arvid och Emil iväg. Men vi var kvar och sjöng (jag, Dan och Kajsa hade körsång), jag sjöng Kungens man och fick beröm :)
Efter det så åkte vi till Herta för vi lovade Carina att se efter så att Edvin inte drack eller så... Det gjorde han inte.

På dagen hade Dans barn Mats och Magnus (tvillingarna) och Martina. Vi spelade kubb då också, Svensson mot Johansson-Melin, vi förlorade.

Annars så har jag ridit och skrivit på min nya historia (jag har inte gett upp på den som jag har lagt upp, men jag har just nu fått en svacka) Den kommer förhoppningsvis bli riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0