Darves

Så har man varit och duschat. Skönt det.
Annars så har jag ridit, Miroll var mätt men lite pigg i varje fall :) Sen så fick jag infallet att jag ville till Darves och kolla in grejer till hästarna, mamma tyckte att vi kunde sticka på direkten eftersom vi hade tid. Och det gjorde vi, efter att ha bytt om till vanliga kläder igen. Vi lyckades få med oss några bra grejer hem. Kotskydd till Miroll eftersom vi märkt att han trampar sig själv på kotorna och om jag ska rida honom mycket i sommar vill vi ju inte att han skadar sig. Sen köpte vi också, efter mycket om och men av mig, ett par ridbyxor till mig. Och annars blev det grimmor, switch, saltsten med mer. Men är man inte där ofta är det bra att köpa vad man behöver, så att man inte behöver återvända veckan efter. Det är ju rätt långt.

Efter det skrev jag lite på min historia utan namn (har ni något förslag på vad den kan heta, medela mig :)


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0