Lonely

okej, det här är första gången jag skriver ifrån pappas hus :O
Idag var nog de flesta allmänt flummiga, speciellt på engelskan. Tobie pratade inte som hämd på Fanny och Matilda och Linnéa, Ellen och Martina skrev konstiga grejor på tavlan.
Vi hade ingen lärare sista musik lektionen, så jag drog hemåt. Det gjorde rätt många, tror jag. Annars hände inget vettigt idag. 
Förutom denna hämska nyhet:
Jag ska vara ensam hemma till på lördag!!! 
igentligen är det väll inget fel med det, kan till och med vara skönt men just nu känner jag inte för det... Nåja jag fortfarande djuren kvar. Fast jag undrar om det är bara en tröst. Jag kommer nog villja skuta Pavo innan lördag och jag är inte ens "mordinriktad" i brist på ett annat ord.

Här kommer lite bilder från förr:



Jag och Miroll för 4-5 år sen.



Juffe för 4 år sen i min hemgjorda mössa



Och vi avslutar denna gång med en bild på mig när jag har gett Lisa tillåtelse att "leka" med mitt hår och sedan har vi pappa i bakgrunden. Gud jag hade fortfarande lugg då!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0