okej, Lisa och Elias (med fler) er musiksmak är nog inte helt rubbad

Lisa hade inga hål i tänderna (duktigt), idag har inte så mycket hänt. Mamma började jobba efter 4 dagars ledighet. Jag, Lisa och pappa var och såg på krulliskup. VISSA tyckte det var pinsamt när jag och vår granne hejade, men lite kul kan man få ha!

Lyssnar på ett band, Itchy daze, som Lisa fått en cd med av en kompis. De är faktiskt riktigt bra, om man lyssnar på dem ett tag. Inte första gången (tycker jag). De bästa (enligt mig, förmodlingen inte enligt Lisa, men, men...) är Goodbye, I-O-U, Macaroni & cheese och I never work on mondays.

P.s om jag inte skriver mer är jag nog död (misstänk Lisa) d.s  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0