Sayonara, för nu...

Okej, idag har jag träffat en riktigt söt kille <3 Melvin heter han och är 3 år (ha! där förvånade jag er allt, kanske inte, min kille kommer alltid vara Miroll. Och Marcou *blink, blink*)
När jag proade på dagiset så träffade jag Melvin först med alla andra barn. Det är alltid så kul att de dem nu några månader efter :)

Förutom det så bowlade jag, pappa och Lisa. Pappa vann storslaget, Lisa ledde över mig först sen ledde jag enda till slutet, då slog Lisa mig (grrr...) men det var kul ivarjefall.
Tänkte bara säga att jag kommer förmodligen inte skriva på några dagar. Ska upp till kusinerna i Umeå, kommer hem tisdag natt. Så jag kommer nog inte ha tid till bloggen. 
Så medans ni mina kära klasskamrater har par-dans på idrotten så shoppar jag eller något annat. (Mohaha!)



Ghaa!!! Djusa och Dunia attack!!!!!
Två stycken som häldre ville äta kameran än bli fotade med den...  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0