31 av 30

Torsdagar är en väldigt skön dag, oftast.
Vi hade kemi, matte och språk, inget jätte jobbigt direkt...
Efter Italienska muntligaprov så träffade jag Lina, vi gick först till min lägenhet eftersom klockan var 13.00 och hennes buss gick 14.30. Efter lite snack där följde jag med henne till Öster där hon skulle möta upp sin pojkvän Simon, vi var på Max :) fast jag åt inget.
Efter det fick de springa till bussen för att hinna, men det var trevligt att träffa båda, jag har visserligen pratat lite med Lina förut men nu fick vi prata mer.

Imorgon vet jag:
att vi har SO lektion, eller Sh som den heter här (samhäll)
att vi kanske inte har svenska och engelska,
att jag kanske kan ta en tidigare buss och komma hem snabbare.

Vi får se har det blir.
Bye!




En ursnygg Frida-sträckgubbe av den eminenta Rebecka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0