Like opening the wounds

Jaha, och så är det söndag igen...
Det är otroligt hur utsliten man kunde bli efter tre dagar i skolan, fasten att vi slöt tidigt två dagar, jag kom i varje fall hem tidigare.
Så idag står två saker på listan "Måste göras"
1: Rida :)
2: Plugga... Kemi, Matte, svenskan är jag klar med.

Sen ska jag tillbaka till lägenheten i stan.
Men jag ska inte klaga, klassen är ju jätte rolig XD och så jobbigt är det igentligen inte.

Ibland så kommer minnen tillbaka, i det här fallet kan man verkligen säga att det gjorde det.
När Miroll blev skadad -det var den värsta stunden i mitt liv på så många sett- så tog mamma kort på såret för att vi skulle se hur det förbättrades. Självklart visste vi inte om det skulle förbättras just då.
Mamma  tryckte ut bilden då såret är som färskast och... Vi kan väll säga att det fick en viss reaktion.

Nu tänker jag inte skriva mer för tillfället.
Till senare, Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0