Jag kan knappt tro det, tiden går för fort...

Jag längtar till imorgon! Eller till en viss del av imorgon.
Först måste jag till tandläkaren, suck... Har verkligen ingen lust men inget val heller. Men efter det, då ska jag rida! Dan har plogat hela stavgards vägen och äntligen kan man komma ner dit. Nu kan jag förhoppningsvis låta Miroll få göra av med överskottsenergin som har gjort honom till en kruttunna/smällkaramell vilket inte hela tiden varit uppskattat.
Efter det lär väll en stor del av släckten komma och hälsa på men vad kan man göra åt det?

Idag var jag med Signe och Bea på en konst utställning, det var roligt men framför allt så åker de tillbaka imorgon så man måste ju spendera så mycket tid med dem som möjligt :)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0