Sista dagen

Ja, titeln säger det mesta. Detta är sista dagen på lovet... Lite vemodigt, speciellt eftersom jag har varit sjuk hela veckan (förutom på min födelsedag i måndags) och inte orkat göra så mycket.
Men jag kommer hem på torsdag och med sovmorgon två dagar i veckan så ska jag väll inte klaga.
Jag hoppas att hostandet försvinner till imorgon så att jag inte måste störa några lektioner, det hade varit onödigt. Men den här terminen har jag Religion och inte samhäll, det kommer bli kul :) Och så har jag naturkunskap, vad det nu innebär... Förhoppningsvis så får jag bild som estetisk verksamhet också, annars så kommer jag överklaga ;)

Hoppas ni alla har haft ett bra lov utan förkyldningar och känner er någolunda redo för skolan!
Bye!



en bild av Frippe från ett år tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0