Jag kan knappt tro det, jag hittade något men missade något också...

Efter en halv sportlovs vecka känner jag att rätt mycket har hänt. Jag har glädjande nog hunnit rida varje dag, förutom igår då vi var i Stockholm :)
Det var dock trevligt att åka dit, jag lyckades köpa rätt mycket och så hittade jag himmelriket O_O
Och självklart måste jag tipsa om en bok, en engelsk bok:

I don't want to kill you -Dan Wells 

Mitt namn är John Cleaver och jag har mördat två människor.
Men jag vill inte döda dig. Ärligt.

Männen jag mördat var demoner; riktiga, fysiska monster,
som lever på att ta över kroppar, identiteter och oskyldigas liv.
De är jägare och vi är deras byten, och jag är den enda som 
kan stoppa dem för jag är också en jägare. 
En efter en kommer jag att att döda alla mördare i denna värld.

Mitt namn är John Cleaver och jag vill inte döda dig. 
Men jag kommer göra det om jag måste. 

Sjukt bra än så länge, dock lite otrevlig i vissa delar men för dig som vill läsa en bra engelsk bok som inte har vampyrer i handligen så rekomenderar jag Dan Wells böcker om John Cleaver och hans lite underliga liv.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0