bör skaffa mig ett liv...

-Du är knäpp!!!
-och du är en idiot!!!
-fjolla!!!
-ufo!!!
-högst normala människa!!!
-*gasp* våga inte säga det högt!!!!!!

Onormalt eller?...

"I´m a joker, I´m a smoker..."
(lisa spelar guitarr hero på x-boxen)

Flachback: jag kommer ihåg torsdags förra veckan när vi såg ett pogram på engelskan om barn/ungdomar i L.A och deras kläd-beroende. En tjej (12 år) var hel-läbbig. Citat: "om någon har på sig samma kläder som jag en dag, går jag fram och bara säger -varför härmar du mig? Jag tänker aldrig ha på mig dom här kläderna igen!
Och sen om jag inte känner personen ger jag henne en bitch blick" 

Alltså det var lite (mycket) läskigt att se på henne... onormala barn...    

visst är det fina citat jag lyckades skriva här? Jag är stålt över mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0