9:1A

Hittade ett papper från 8:an. Vi skulle skriva en sak om alla i klassen och sen fick man allt som de andra skrivit om, i mitt fall, mig.
Det stog: Alltid snäll och glad mot alla, en söt tjej.
Fining.
Jätte bra kompis<3
Du är snäll, tänker på alla.
Glad, omtänksam.
Bra på bas, snäll, duktig i skolan.
Alltid snäll<3
Änglahår (ge mig<3)
Bra på att rita, snäll.
Snäll, kan allt.
Bra kompis, snäll, omtänksam, ritar bra, rolig.
Snäll och rar tjej.
Rolig, bra boksmak.
Söt syster (?)
<3 Omtänksam som f*n, söt.
Jättebra kompis, smart, snäll.
Snäll, snäll.
bra på matte och att måla är rättvis.

Jag blir rörd av att se på detta, ska sätta upp den på dörren så jag ser den ofta :)
Typiskt nog var jag inte här när de gjorde detta så jag fick aldrig skriva något om någon :( Men om jag gjort det hade det stått något liknande:

Matilda: snäll, trevlig, alltid omtänksam.
Linn: Kaxig (på ett bra sätt), rolig och sjukt bra på att rida.
Amanda: Rolig, snäll, sötis och smart.
Maria: Rolig, omtänksam, alldeles för envis (på ett bra sätt XD) och söt.
Lina: Snäll, bryr sig alltid, schyst och även hon söt.
Mimmie: Rolig, snäll med fint hår.
Tobias: Konstig humor :), bra på bas och t.ex. matte och bild... (orättvist)
Ellen: Söt, fint leende, snäll.
Martina: Snäll, smart och trevlig.
Linnéa: Smart, snäll och omtänksam.
Emmi: Snäll, rolig och modig.
Fanny: Snäll, omtänksam, trevlig, rolig, smart.
Elias: Sjukt bra på gitarr (jag vet att du får höra det ofta, men det tåls att upprepas:), trevlig, rolig.
Moa: Alltid glad, snäll, rolig, bra sångröst.
Kampo: Schyst, rolig, modig.
Sara: Sångfågel (vill också sjunga så), trevlig.
Elsa: Snäll, trevlig, rolig :)
Andréa: Snäll, rättvis, rolig, omtänksam.
Emil: Snäll (Tack och åter tack för pennan), rolig, trevlig.
Julia: Saknar dig, kulig.
Josefine: Snäll, rolig, modig, rättvis.
Konrad: Smart, trevlig, schyst.

Älskar er alla!!! Ni regerar!!!! <3      

Kommentarer
Postat av: Moa

Tach frida :)

2010-02-21 @ 11:55:37
URL: http://keepondenying.blogg.se/
Postat av: martina

haha tack för att du tycker jag är smart :D

2010-02-22 @ 18:10:32
URL: http://likegossip.blogg.se/
Postat av: Mimmie

tack! <3

2010-02-23 @ 18:54:41
URL: http://littleescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0