Ledsen


Min mobil fungerar igen, men nu är något annat som är fel. Min söta, snälla, fina, gulliga, perfekta häst Miroll har haft ett litet sår som har blött, men vi har inte tänkt så mycket på det. Men vi kollade upp det och det visade sig vara en tumör. Den är inte farlig än, så vi har oddsen på vår sida men det finns en risk att Miroll aldrig kommer bli bra (det är som cancer om det finns någon som undrar)... Jag undrar igentligen bara en sak... varför min Mirollen bollen?, han har redan haft tillräckligt mycket "grejor" t.ex. han har varit halt, haft ett enormt sår på bakbenet (jag överdriver inte man kunde se benpipan, mamma har det på bild), haft kolik några gånger med mer.
Och jag var på rönkenmottagningen igår, jag har haft gallgångs problem sen ett tag tillbaka (det gör väldigt ont och är jobbigt) så nu så skulle de kolla upp det. Det visade sig att... jag har små "stenar" i gallblåsan, det är därför jag får ont... Jag tror jag nästan viste det redan...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0