Ska oa hela dagen, bä bä vita lamm...

Hejsan! Jag har med mig hälsningar från pappas hus!! Jag är där just nu och ska sova över där inatt. Igentligen är det verkliga skälet för min närvaro på Västerlaus att vi hade påsk-lunch här. Pappas flickvän Monikas barn var där med sina familjer (deras barn är jätte söta <3) sen var mina farbröder Bengt och Tore där med sina fruar Marie och Gun (om man är Arvid så uttalas det Gan...) och Bengt och Maries barn (mina kusiner) Johan, Anna och Victor. I varje fall så var det väldigt trevligt, men Lisa mobbade mig för att jag inte får äta ägg... grr... Och jag, Lisa, Sven, Anders, Stina och Victor fick påsk ägg (Johan och Anna fick inte för barn-gränsen gick vid 18).
Anders var en gotte-gris och åt mycket godis (så söt!!!) och John (bebis) fick alla att skratta , himla lätt road <3.
Annars så var jag ute vid hästarna och borstade av dem, de fäller vinterpälsen just nu. Och det tog 45 minuter att bara få av lite hår, men jag hade inte tid för annat. Jag gosade lite med dem, de är så gulliga fast de vandaliserade min jacka...

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0