Giggelygiggely ?

Och så har man varit ute och ridit :) Jag på Miroll och mamma på Bella, vi tog vägen till fattigstugan i Burs eftersom på morgonen sover alla turister och är inte på vägarna och kör.
Ska iväg och jobba sen, får hoppas på att det kommer folk och att unghingstarna håller sig i hagen. (En har redan kommit ut en gång och gick så fint på parkeringen, och igår så var staketet till hälften raserat)

Igår kvälls var jag hos Maria och spelade kubb :) Det är alltid intressant att komma dit och se vad som händer... Vi kan väll säga att synen jag mötte när jag kom dit var lite speciell ;)
Vi kommer lugnt äga alla andra i kubb vm... Vi kommer ha kul i varje fall...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0