Uhh...

Idag hade vi nationelt prov i svenska igen, svårt men vi hade lång tid på oss (nästan tre timmar).

Sen var det lunch. Jag och Andréa satt ensama vid ett bord eftersom Amanda och Maria "dissade" oss, sen frågade Agneta (engelska lärare):) om hon kunde äta med oss och Andréa svarade "of course", med det så började vi alla snacka engelska. Sen kom Anna (svenska lärare), Jennie (matte och NO lärare) och Lisa (alltiallo) och åt med oss och vi pratade bara engelska :) Folk trode nog vi var lite konstiga.

Senare töntade vi oss lite och när Maria skulle visa hur man skulle knyta handen när man ska slå för att inte knäcka knogarna blev det fel, och hon fick ont och jag skrattade så jag grät XD

På tal om ingenting, här är några böcker jag läst som är bra:

'Om jag kunde drömma' vilken chock va? Men allvarligt, älskar serien specielt sista på engelska (har inte läst den på svenska).

Okej, datorn började krångla så jag får inte upp fler bilder :S men böckerna jag tänkte visa var:
Tornrumets hemlighet,
stravagnaza, hemligheternas stad,
klostrets gåta,
flyckten från Bergalien,
med mer.      
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0