...

Det blev ingen skola igår eftersom jag var sjuk, mamma åkte iväg på morgonen till stockholm eller liknande, så jag träffade henne en kort stund.
Lite ironiskt att jag skulle bli sjuk, för jag klagade på att jag inte orkade åka till skolan dagen innan. Men jag LOVAR jag skolkade INTE!!!

Jag och Dan lagade mat på kvällen potatis med kött, och vi matförgiftade oss inte den här gången:). Visserligen trodde vi att såsen vi gjorde skulle bli en flopp eftersom vi hade ungefär hälften av ingredienserna och grädden bytte vi ut mot mjölk (jag får inte äta grädde p.g.a min "allergi"). 

Sen såg vi på pogram om bibeln och Alexander den store i Egyptien. Det var intressant...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0