Saker händer, livet går framåt... Vem kunde ha trott det?

Nyhet: första doppet i år för Frida Johansson blev igår!!!!
Lisa lyckades provosera mig tillräkligt... Det var JÄTTE VARMT (märk sarkasmen...) (stavning?)

Igår var också hovslagaren här, mamma var inte hemma så jag fick fixa med hästarna. Lite tufft när man skulle ha ut två hästar samtidigt, men det gick :)
Frippe och Miroll tyckte det SÖG att stå i gången och få fötterna snygga. Sia fick säkert sår i öronen efter allt mitt snack... he, he...

Och så var man vid tandläkaren, hon sa att allt såg bra ut och att jag inte behöver komma tillbaka förren om ett år. :)

Var nere och hjälpte till lite på Stavgard också, så det var en rätt späckad dag. Vi kollade också på en lägenhet som jag kanske ska bo i, den verkar fin och framförallt kan man nästan se skolan därifrån. Det är 5-7 minuter gående skulle jag kunna tro.

Bye 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0