Idag

Idag har varit en jobbig men bra dag.
Den började kl.04.00 då jag vaknade för mamma skulle iväg på sjukresa. Jag gick därimot upp klockan 06.00 då jag och mamma skulle ta in hästarna för vi skulle rida till Västerlus (pappas gård) eftersom vi skulle fixa det sista på vagnen idag. Miroll var himla trevlig idag och blev inte alls speciellt trött av den två timmar långa turen.
Men jag kan ärligen säga att jag inte gjorde så himla mycket på vagnen (jag har gjort mycket de andra gångerna så det gjorde nog inte så jätte mycket) för jag oroade mig mest för hästarna. Det blåste grymt mycket och dörrarna slog rätt mycket så jag oroade mig för att hästarna skulle bli rädda. Jag var ute med dem så att de fick äta lite :) det gick till mestadels bra. Enda tills de bestämde sig för att gå åt olika håll...
Men vagnen blev skit snygg!! Bra jobbat 9:1A!!

P.s. Jag vet att några vill att jag ska fortsätta på min historia och jag lovar, den är på gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0