pys XD

Okej, idag har varit en rätt hektisk dag. Först så vaknade jag på ett lite ovanligt sätt, det var så att jag drömt att jag snurrat på sängen i nättras :) Men som tur är hade jag inte gjort det, utan jag hade vänt på mig själv... så plötsligt låg min kudde vid mina fötter och täcket på golvet. Sen bestämde sig mig och mamma för att åka till Visby och "shoppa" lite. Det resulterade till, för mig: en synonym ordbok och ett skrivblock. För mamma blev det mattor och kuddar till vår ny renoverade veranda. Men det tar nog ett tag innan vi åker in igen, det är aldeles för mycket turister där för tillfället!
Efter att ha hämtat morfar i Stånga åkte vi hem och hämtade posten. I lådan låg ett kuvert till mig.
Och där slutar min fina berättelse om vad som har hänt idag ;)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Linn

Du måste fortsätta med din historia!!! :D

2010-06-30 @ 16:38:44
Postat av: systar din

va de om RG?

2010-06-30 @ 20:55:32
Postat av: Till syster min

Kanske...

2010-07-01 @ 19:21:23
URL: http://neverinmyfoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0