Back again :)

Hemma igen, det är rätt skönt men jag hade kunnat vara kvar ett tag till.
Vi hade riktigt kul, jag sov i en soffa i Max gamla rum, men det var skönt. Det var kul att träffa alla igen :) va hade väldigt kul, vi shoppade, var i stallet, såg bio, var ute mm. 
Träffade därimot inte Max så mycket, han spelade på House of Metall med sitt band och sen var han hos en kompis, men jag träffade honom på ett kaffé. Signe följde jag därimot med så gott som över allt. Träffade hennes ponny för första gången, Gagamel heter han och var väldigt fin. 
Och Umeås gallerior är grymt stora jämnförelse med vad jag är van vid, hade inte Signe varit där hade jag garanterat fortfarande irrat omkring. 

Tjao!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0