Bok tips!!!!

I torsdags så fick jag två böcker från bokklubben jag är med i (jag har redan för många böcker men ändå). Jag fick böckerna 'Vad mina vänner inte vet' och uppföljaren 'Vad min flickvän inte vet'. Igentligen tänkte jag inte börja läsa någon ny bok, men jag kunde inte hålla mig borta. Och tre timmar senare (två timmars läsande och en timmes utfodring av djuren) så var boken slut. Den var riktigt bra :) och speciell för den är skriven som i dikter, men det gör den inte svårläst.



Sophie är en tjej som är lagom, hon är lagon snygg och lagom populär. Och med Dylan, en av de snyggaste killarna i världen som pojkvän verkar livet leka. Men när hon gör slut med honom, hennes vänner åker iväg på lovet blir hon ensam med två bråkande föräldrar.
Sophie bestämmer sig för att ha en semester i staden, medans hon vandrar omkring möter hon Murphy skolans nörd. Ibörjan vill hon inte ha med honom att göra men något drar henne till honom. Utan att riktigt förstå hur det hände, spenderar de hela lovet med varandra.
Men hur kommer kompisarna att reagera när de får veta att den nya killen som Sophie berättat om, Robin, är Murphy?  

Ja det var allt just nu. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0