sötis!!!

Jag har idag varit med mamma och åkt på sjukresor. Ibörjan var det en resa med det växte till 8 st eller något, mycket ivarjefall, men det gick bra med allt, alla djuren överlevde :)
Sen hälsade pappa, jag och Lisa på hos Björn (kusin) och Lisa (Björns fru) de har fått en liten pojke, Joel heter han och är jätte söt!!! Jag smälte när jag fick hålla honom han är underbar! <3 Minuset i denna historia var att han spydde lite på mig, men det var inte så äckligt. Jag är inte speciellt "rädd" för sådant heller.
 




Dumma bild, ville inte "ställa sig upp"... Jag har ingen bild på Joel, så jag tog en bild på mig själv.
På bilden: Mamma pratar med mig, men jag har just upptäckt att jag blir fotad. GHAA!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0