"Jag är inte rädd för att dö... Jag är rädd för att inte leva"

-Mitt egna citat:)

Ja, så har en skoldag gått.
Vi fick tillbaka Kemi hemtentan och engelska hörförståelse. Fick tror jag (vi fick inte veta exakt, men jag gissar) VG på kemin och full pott på engelskan :) Ha, jag och Rebecka fick samma poäng på kemin XD
Vi hade matte prov, och det kändes helt okej, jag har faktiskt lärt mig något :O
Sedan såg vi The Freedom Writers, det är andra gången jag ser den och jag blir fortfarande rörd av den :) Måste bara läsa boken...

Vi fick också veta att läraren Ingela ska sjukskrivas och att vi kanske kommer att sluta tidigt på fredag, igen! Hoppas det, då kommer jag kunna åka hem tidigt :) Fast självklart vil jag inte att Ingela ska sjukskrivas, men om hon ändå ska göra det så kan vi ju få komma hem tidigare.

Vi får se hur det blir...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0