Grävaren ^///^

De två senaste dagarna har helt klart varit filmdagar på olika sett.
Jag var hos Maria på filmkväll. Jag, Amanda, Maria och Marias syster Elin åt mat och såg sedan "Titta han snackar". Jag hade redans sett halva en gång förut men den är så sjukt kul :)
Vi såg på Paradise Hotell också men jag fattade inte så mycket eftersom jag inte sett på det tidigare.

Igår var mamma, jag och Dan på bio, vi såg "Ugglornas rike". Den var så himla söt! ^^
Lugnt sevärd :)
Dan tyckte att det var kul att se för på hans gård i Öja har det bott Tornugglor, och det var tornugglor som var huvudrollerna, några i varje fall.



"Vad säger en uggla som blir hackad av kråkor?"
"Ajj!!"
"Ja, precis aj."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0