Teddybears picnic...

Idag var det skolval...
Jag säger bara det, hur barnsligt som helst. Moderaterna hackade på socialdemokraterna och vänstern, och de på moderaterna.
Sen när vi skulle diskutera i grupper om 3-4 gick jag, Rebecka, Tor och Albin ihop. Vårt samtal gick ifrån de olika partierna, kärnkraft m.m till pikachu's och valrossar (tro mig i det läget var allt mycket logiskt).
Sen skulle vi välja, jag tänker inte säga vad jag röstade (för jag behöver inte säga, ha!) men igentligen borde man ha röstat blankt...

Efter det hade man lunch och hål tills vi skulle till kören, Rebecka, jag och Johanna bestämde oss för att mötas vid Österport innan och ta oss ner tillsamans. Gruppen utökade med Elias, och jag träffade mormor som var ute och handlade :)

Det var denna dagen det. Hoppas ni har haft det bra :)
Bye!


Kommentarer
Postat av: Mamma Annika

Låter som en bra dag! O jag kom hem i från Fårö... Körde iväg Whisky kl 23.00 så nu är han på väg till fastlandet. Kram

2010-09-09 @ 07:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0