Allt kan inte vara perfekt...

Jepp, nu är det nog sant... Jag är sämst på att blogga.
Men tiden räcker inte till och även när den gjorde det orkar jag aldrig skriva, så nu får ha överseende. Pluggandet är ju faktiskt viktigare.
Den här veckan har varit rätt bra, vi såg på bio hela måndagen. 'Tusen gånger starkare' och 'I rymden finns inga känslor' vilket var två riktigt bra filmer :) Klart sevärda.
Annars så var jag sjuk i Tisdags så då blev det ingen skola, och i onsdags och torsdags hände väll inget speciellt, förutom att vi fick tillbaka matteprovet :)
Och idag börjar på klockan 10.10 så jag har sovmorgon (som används till annat än att sova) och sedan ska jag HEM! Det ska bli sååå skönt, fast tiden går fort så det känns inte som om det redan gått en vecka direkt.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0