Från det högsta trädet, hör jag en ensam fågel...

Jepp så nu efter en skoldag med två lektioner tänkte jag dela en ny upptäckt med er.
Kanske någon av er eller till och med alla har hört talas om FreddeGredde som är en sjukt duktig svensk musiker. Lukas visade några av hans musikvideor för Rebecka, mig och Johanna (som för övrigt skrev ner sina drömmar, de var lite udda men underhållande :)




Ja, jag tror ni lär känna igen några. Det märktes dock att vi går NV och inte ser på tv så mycket för ingen av oss kunde fler än tre-fyra.



Vi var bättre på att känna igen dessa XD och den har är bäst om du frågar mig, jätte bra övergångar :)




Det är helt sjukt att han gör detta helt ensam, jag får rysningar. Det är bara så bra gjort, med stämmor och allt. Och att han lyckas synkronisera det hela.

Det får vara allt för denna gång, önska mig lycka till inför Religions provet!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0