"Take a second to look awsome"

Ja och så har nästan en hel vecka gått och jag har skrivit nada i denna blogg...
Fast så mycket har inte hänt; Rebecka och jag "spontanplanerade" att gå på bio imorgon :) kommer bli kul!
Jag har sett 'Livet är Underbart' igen och den är lika bra andra gången och sorglig... 
Dagarna går och vi kommer närmare matteprovet som är på måndag...
Men roligast (förutom bio:n) är att vi ska få skoldatorer imorgon :) det kommer bli skönt att ha alla program som krävs.

Annars händer det inte mycket; Tor lånade mitt headsett, Alex skrämde livet ur mig två gånger idag, jag fick en mycket snygg tröja av Rebecka :), jag är ÄNTLIGEN nästan 100% frisk :)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0