Tjaba!!

Nu var det ett tag sen jag var här senast men skolan tar mer och mer av min tid.
Imorgon åker jag till fastlandet och detta gör att jag bara varit i skolan TVÅ dagar denna vecka (var av måndagen bestod av en lektion) det känns väldigt konstigt kan man säga...
Hade dock två prov förra veckan så jag har det rätt fullt upp.
Jag har också skrivit en novell (skolarbete) som fick både mamma och Dan att nästan börja gråta (inte för att den är dålig). Ni får ursäkta mitt språk för jag har egentligen ingen aning om vad jag skriver, känner mig lite skruvad och håller på och funderar över vilket lim man ska använda för att limma fast löv i ansiktet (fråga inte) har ni några tips?
Okej, innan jag skriver något helknäppt... Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0